UAUIMAnunțuriAchiziție pentru intocmirea documentatiei de avizare a lucrarilor de interventie (DALI)

Achiziție pentru intocmirea documentatiei de avizare a lucrarilor de interventie (DALI)

Termen limită pentru depunerea ofertelor: 6 noiembrie 2024, ora 11.00

1 noiembrie 2024

Caiet de sarcini DALI.pdf

Universitatea de Arhitectura si Urbanism „Ion Mincu” din Bucuresti, sector 1, Str. Academiei, Nr. 18-20, va invita sa depuneti oferta pentru atribuirea prin -achizitie directa- a contractului, avand ca obiect -„Intocmirea documentatiei de avizare a lucrarilor de interventie (DALI) pentru consolidarea si reabilitarea caminului C2 Carol din Bucuresti, sect 2, Bdul Carol I, nr. 19, aflat in proprietatea Universitatii de Arhitectura si Urbanism „Ion Mincu”

1. Codul CPV: 71241000-9;

2. Valoarea estimata a achizitiei: 84.033,61 lei, fara TVA;

3. Sursa de finantare: Buget;

4. Documente de calificare: Ofertantul trebuie să dețină o formă de înregistrare în condițiile legii din care să rezulte că este legal constituit, că nu se află în niciuna dintre situațiile de anulare a constituirii, precum și faptul că are capacitatea profesională de a realiza activitățile care fac obiectul contractului.

Ofertantii au obligatia ca, odata cu depunerea ofertei financiare, sa prezinte umatoarele documente de calificare:

- Certificate constatatoare privind lipsa datoriilor la plata impozitelor, taxelor și a contribuțiilor la buget

- Cazier judiciar + fiscal ofertant

- Certificat constatator emis de O.N.R.C - actul constitutiv al ofertantului din care să rezulte ca obiectul contractului corespunde codului CAEN;

5. Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut;

6. Valabilitatea ofertei: 15 zile de la termenul de depunere;

7. Garanția de bună execuție: 5% din pretul contractului exclusiv TVA;

8. Finalizarea achizitiei: incheierea unui contract de executie lucrari;

9. Durata de executie: 15 zile de la data semnarii contractului, respectiv primirea ordinului de incepere;

10. Plata: se va face in contul de trezorerie prin ordin de plata in maximum 30 zile de la acceptarea spre plată a facturii;

11. Oferta cuprinde propunerea financiară precum și alte documente solicitate:

- Propunerea financiara: Ofertantul va completa formularul de oferta și va prezenta propunerea tehnica în conformitate cu acesta ; pretul va fi exprimat in lei, cu doua zecimale. Ofertele care nu îndeplinesc toate cerințele minimale și obligatorii specificate in documentele achizitiei, caietul de sarcini, vor fi declarate neconforme.

- Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut se va aplica numai ofertelor declarate admisibile; pentru atribuirea contractului de lucrari se va intocmi clasamentul in ordine crescatoare a preturilor, fara TVA, iar oferta câștigătoare fiind cea de pe primul loc, respectiv cea cu prețul cel mai scăzut dintre ofertele admisibile.

În cazul în care doua sau mai multe oferte admisibile sunt situate pe primul loc, autoritatea contractanta solicita ofertantilor o noua propunere financiara ( in plic inchis ), iar contractul va fi atribuit ofertantului a carui propunere financiara are pretul cel mai scazut. NU se accepta oferte alternative. NU se accepta oferte partiale.

NU se accepta completarea documentelor lipsa, dupa deschiderea ofertelor; ofertele care prezinta o documentatie incompleta, vor fi respinse si considerate ca inacceptabile. Oferta depusă după data și ora-limită de depunere a ofertelor sau la o altă adresă decât cea precizată în documentatie nu este luata in considerare si se returnează fără a fi deschisă ofertantului care a depus-o.

Ofertele se vor redacta in limba romana si vor fi depuse într-un plic sigilat, netransparent (cu inscriptia -„A nu se deschide inainte de data de: 06.11.2024, ora:11.30”), la Registratura Universitatii ( L-J: 09.00-14.00 si V: 09.00-12.00 ), str. Academiei, nr. 18-20 , sector 1, Bucuresti, până cel tarziu la data de: 06.11.2024, ora: 11.00.

Pentru informatii suplimentare, ne puteti contacta: L-J : 8.00-16.30, V: 8.00-14.00 - 021 3077 150 / 0721 730 999.

Caietul de sarcini, formularele/listele cu cantitati de lucrari si materiale, formularul de oferta si modelul de contract sunt atasate invitatiei de participare. Pentru finalizarea achizitiei, ofertantul declarat castigator are obligatia sa depuna, in maximum 48 ore, oferta in SICAP/SEAP, in caz contrar, oferta va fi respinsa. În situația în care ofertantul castigator NU semneaza, in maximum 3 zile lucratoare de la instiintare, contractul de lucrari, oferta sa va fi respinsa si se va declara castigator ofertantul clasat pe locul următor, in conditiile in care acesta exista si are oferta admisibila

Biroul de Achizitii Publice Tel. mobil: 0721.730.999