Achiziție lucrări reabilitare

Termen limită pentru depunerea ofertelor: 29 octombrie 2024, ora 11.00

24 octombrie 2024

Documentatie de participare (anunt, caiet de sarcini, formular oferta, model contract).pdf

Invitație de participare

Universitatea de Arhitectura si Urbanism „Ion Mincu” din Bucuresti, sector 1, str. Academiei, nr. 18-20, vă invită sa depuneți oferta pentru atribuirea prin - achiziție directa - a contractului de lucrări, având ca obiect Lucrări de reabilitare parțială acoperiș terasă - sediul Universității, str. Academiei, nr. 18-20, sector 1, București

1. Codul CPV: 45261310-0;

2. Valoarea estimata a achiziției: 75.627,63 lei, fără TVA;

3. Sursa de finanțare: buget-lista de investiții;

4. Documente de calificare: Ofertantul trebuie să dețină o formă de înregistrare în condițiile legii, din care să rezulte că este legal constituit, că nu se află în niciuna dintre situațiile de anulare a constituirii, precum și faptul că are capacitatea profesională de a realiza activitățile care fac obiectul contractului; ofertanții au obligația odată cu depunerea ofertei financiare, sa prezinte următoarele documente de calificare:

Certificate constatatoare privind lipsa datoriilor la plata impozitelor, taxelor și a contribuțiilor la buget; cazier judiciar + fiscal ofertant; certificat constatator emis de O.N.R.C - actul constitutiv al ofertantului din care să rezulte ca obiectul contractului corespunde codului CAEN;

5. Criteriul de atribuire: Prețul cel mai scăzut;

6. Valabilitatea ofertei: 30 zile de la termenul de depunere;

7. Garanția de bună execuție: 5% din prețul contractului, fără TVA si se constituie conform H.G. nr. 395/2016;

8. Finalizarea achiziției: Încheierea unui contract de execuție lucrări;

9. Durata de execuție: 15 zile de la data semnării contractului , respectiv primirea ordinului de incepere;

10 Plata: Se va face in contul de trezorerie, prin ordin de plata in maximum 30 zile de la acceptarea spre plată a facturii;

11 Oferta: Cuprinde propunerea financiară precum și alte documente solicitate:

Propunerea financiara: Ofertantul va completa formularele/listele de cantități de lucrări si materiale, anexate și va prezenta propunerea în conformitate cu acestea, împreună cu formularul de ofertă; pretul va fi exprimat in lei, cu doua zecimale. Ofertele care nu îndeplinesc toate cerințele minimale și obligatorii, specificate in documentele achizitiei, caietul de sarcini, vor fi declarate neconforme.

Criteriul de atribuire, Prețul cel mai scăzut, se va aplica numai ofertelor declarate admisibile; Pentru atribuirea contractului de lucrări se va întocmi clasamentul in ordine crescătoare a preturilor, fără tva, iar oferta câștigătoare fiind cea de pe primul loc, respectiv cea cu prețul cel mai scăzut dintre ofertele admisibile.

În cazul în care doua sau mai multe oferte admisibile sunt situate pe primul loc, autoritatea contractanta solicita ofertanților o noua propunere financiara (in plic închis), iar contractul va fi atribuit ofertantului a cărui propunere financiara are prețul cel mai scăzut. Nu se accepta oferte alternative. Nu se accepta oferte parțiale.

Nu se accepta completarea documentelor lipsa, după deschiderea ofertelor; Ofertele care prezinta o documentație incompleta, vor fi respinse si considerate ca inacceptabile. Oferta depusă după data și ora-limită de depunere a ofertelor sau la o altă adresă decât cea precizată în documentatie, nu este luata in considerare si, se returnează fără a fi deschisă ofertantului care a depus-o.

Ofertele se vor redacta in limba romana si vor fi depuse într-un plic sigilat, netransparent (cu inscripția -„A nu se deschide înainte de data de: 29.10.2024, ora:11.30”), la registratura Universității ( L-J: 09.00-14.00 si V: 09.00-12.00 ), str. Academiei, nr. 18-20 , sector 1, București, până cel târziu la data de: 29.10.2024, ora: 11.00.

Pentru informații suplimentare, ne puteți contacta: L-J : 8.00-16.30, V: 8.00-14.00 - 021 3077 150 / 0721 730 999.

Caietul de sarcini, formularele/listele cu cantități de lucrări si materiale, formularul de oferta si modelul de contract sunt atașate invitației de participare. Pentru finalizarea achiziției, ofertantul declarat câștigător are obligația sa depună, in maximum 48 ore, oferta in SICAP/SEAP, in caz contrar, oferta va fi respinsa. În situația în care ofertantul câștigător nu semnează, in maximum 2 zile lucrătoare de la înștiințare, contractul de lucrări, oferta sa va fi respinsa si se va declara câștigător ofertantul clasat pe locul următor, in condițiile in care acesta exista si are oferta admisibila.

Director general administrativ,
Ing. Ion-Constantin Rădulescu

Director tehnic,
Ing. Cristian Drăgusin