UAUIMAnunțuriAchiziție servicii de pază și protecție - termen limită pentru depunerea ofertelor: 28 februarie 2025

Achiziție servicii de pază și protecție

Termen limită pentru depunerea ofertelor: 28 februarie 2025

19 februarie 2025

Invitatie de participare - caiet de sarcini paza 2025.docx

Invitatie de participare

Universitatea de Arhitectura si Urbanism „Ion Mincu”, cu sediul în Str.Academiei, nr. 18-20, sector 1, București, vă invită să participați la -procedura proprie - de atribuire a contractului de achiziție publică, avand ca obiect: -Servicii de paza a obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor pentru locațiile Universității de Arhitectura si Urbanism „Ion Mincu” - Bucuresti

1. Detalii procedura

Cod CPV: 79713000-5

Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de achiziție publică: Procedura proprie -Achizitie Anexa 2 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare.

Procedura de atribuire prevazuta la art. 68, alin.(1), lit. h) si art. 111 din legea 98/2016, aplicabila in cazul serviciilor sociale si al altor servicii specifice (anexa nr. 2), este o procedura proprie, autoritatea contractanta avand obligatia respectarii principiilor prevazute la art. 2 alin. (2) din legea mai sus mentionata.

Criteriul care va fi utilizat pentru atribuirea contractului de servicii: Pretul cel mai scazut [(TARIF UNITAR OFERTAT (lei/ora/post paza fix sau mobil ) cel mai scăzut în lei, fără TVA].

Criteriul de atribuire, pretul cel mai scazut, se va aplica numai ofertelor declarate admisibile; pentru atribuirea contractului de servicii se va intocmi clasamentul in ordine crescatoare a preturilor, fara TVA, iar oferta câștigătoare fiind cea de pe primul loc, respectiv cea cu prețul cel mai scăzut dintre ofertele admisibile.

În cazul în care două sau mai multe oferte admisibile sunt clasate pe primul loc, departajarea se va face prin solicitarea de noi propuneri financiare, și oferta câștigătoare va fi desemnată cea care va prezenta -tariful cel mai scăzut

Sursa de finanțare a contractului care urmează sa fie atribuit: venituri Universitate, Venituri Camine

Durata contractului de servicii: de la data semnării până la data de 31.12.2025, cu posibilitatea de prelungire pentru maximum 3 (trei) luni.

Caietul de sarcini, modelele de formulare si modelul de contract sunt atasate prezentei invitatii.

2. Continut oferta

a) Scrisoare de inaintare

b) Propunerea tehnică.

Ofertantul va elabora propunerea tehnică astfel încât aceasta să respecte în totalitate cerințele din Caietul de sarcini. Nu se acceptă oferte alternative. Nu se accepta oferte partiale. (Formularul nr.8)

c) Propunerea financiară.

Ofertantul va elabora propunerea financiară astfel încât aceasta să furnizeze toate informațiile solicitate cu privire la preț, precum și la alte condiții financiare și comerciale legate de obiectul contractului de servicii. Nu se acceptă oferte alternative. Nu se accepta oferte partiale. (Formularul nr.2, Formularul nr.3).

In situatia in care prețul, fără TVA, inclus în propunerea financiară depășește valoarea estimată comunicată, oferta va fi respinsa si considerata inacceptabila deoarece NU există posibilitatea disponibilizării de fonduri suplimentare pentru îndeplinirea contractului de prestari servicii.

Propunerea financiară va fi exprimată în lei, cu doua zecimale, fara TVA, cu mentionarea distincta a TVA.

d) Documente de calificare:

Impreuna cu oferta se vor depune si urmatoarele documente de calificare

Numarul de ore lunar poate fi ajustat in functie de necesitatile autoritatii contractante.

Prețul contractului este ferm.

Pe parcursul îndeplinirii contractului, -prețul unitar al acestuia se poate ajusta numai in cazul in care vor avea loc modificari legislative cu privire la salariul de baza minim brut pe tara, garantat in plata, al caror efect se reflecta in cresterea/diminuarea costurilor pe baza carora s-a fundamentat pretul contractului de servicii. Modificarea pretului se poate face la solicitarea scrisa a prestatorului, insotita de documente justificative si cu acordul neechivoc al achizitorului, incepand cu luna urmatoare primirii solicitarii, daca exista fonduri bugetare in acest sens.

Tariful pe ora/post va fi exprimat ferm în lei, fără TVA.

Valoarea estimata a contractului de servicii/anul 2025 este: 790.675,20 lei fără TVA.

3. Conditii generale:

Limba de redactare a ofertei: română. Perioada de valabilitate a ofertelor: 70 zile de la data deschiderii ofertelor

Clarificările formulate de către operatorii economici interesați înainte de data limită de depunere a ofertelor se vor transmite prin e-mail la adresa achizitii@uauim.ro. Data limita de primire a cererilor de clarificare va fi 24.02.2025, iar Universitatea de Arhitectura si Urbanism “Ion Mincu” va răspunde, în mod clar, complet și făra ambiguități, cel tarziu pe data de 26.02.2025. Răspunsul se va transmite prin e-mail operatorului economic care a făcut solicitarea și pentru a informa toți operatorii economici interesați cu privire la clarificările primite dar și cu privire la răspunsul Universității de Arhitectura si Urbanism “Ion Mincu”, acestea se vor publica pe site-ul: www.uauim.ro - Secțiunea: Anunturi.

Ofertele se depun in plic sigilat, la Registratura (program: Luni-Joi: 9.00-15.00, Vineri: 9.00-13.00) Universitatii de Arhitectura si Urbanism „Ion Mincu” din Str.Academiei, nr. 18-20, Sector 1, Bucuresti, iar pe acesta se va specifica: DOCUMENTE PENTRU SELECȚIA DE OFERTE pentru -Servicii de paza a obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor pentru Universitatea de Arhitectura si Urbanism „Ion Mincu”,; A NU SE DESCHIDE PÂNĂ LA DATA DE. 28.02.2024, ORA: 11.00

Oferta depusă după data și ora-limită de depunere a ofertelor sau la o altă adresă decât cea precizată în documentatie, nu este luata in considerare si, se returnează fără a fi deschisă ofertantului care a depus-o. Ofertele se vor redacta in limba romana.

Data limită pentru primirea ofertelor: 28.02.2024, ora: 10.00. Plicurile sosite dupa data si ora limita stabilite prin prezenta invitatie vor fi respinse la deschidere. Data deschiderii ofertelor: 28.02.2024, ora: 11.00

Plata serviciilor prestate va fi efectuată lunar la tariful ofertat, proportional cu pontajul, cu numărul de ore prestate efectiv pentru fiecare post de pază. Pontajul va fi confirmat prin semnătură de reprezentanții legali ai prestatorului.