Burse plata casierie - septembrie 2024
Burse plata casierie septembrie 2024.pdf
Pentru a veni in sprijinul studentilor care din motive obiective nu au reusit sa-si deschida cont bancar, s-a decis ca si in luna septembrie 2024, acestia sa-si ridice bursele de la casieria universitatii.
Perioada de ridicare a burselor: 18, 19 si 20.09.2024
Bursele neridicate vor fi depuse in Trezorerie pe data de 23.09.2024.
Alimentarea conturilor studentilor (de catre banci) care incaseaza bursa prin virament bancar: 18.09.2024 - dupa ora 16.00
Burse plata casierie - iulie 2024
Burse plata casierie - iulie 2024.pdf
Pentru a veni in sprijinul studentilor care din motive obiective nu au reusit sa-si deschida cont bancar, s-a decis ca si in luna iulie 2024, acestia sa-si ridice bursele de la casieria universitatii.
Perioada de ridicare a burselor: 23, 24 si 25.07.2024
Bursele neridicate vor fi depuse in Trezorerie pe data de 26.07.2024.
Alimentarea conturilor studentilor (de catre banci) care incaseaza bursa prin virament bancar: 23.07.2024 - dupa ora 16.00
Burse plata casierie - iunie 2024
Burse plata casierie iunie 2024.pdf
Pentru a veni in sprijinul studentilor care din motive obiective nu au reusit sa-si deschida cont si sa trimita in timp extrasul de cont s-a decis ca si in luna iunie 2024 acestia sa-si ridice bursele de la casieria universitatii.
Perioada de ridicare a burselor: 25, 26 si 27.06.2024
Bursele neridicate vor fi depuse in Trezorerie pe data de 28.06.2024.
Alimentarea conturilor studentilor (de catre banci) care incaseaza bursa prin virament bancar: 26.06.2024.
Burse plata casierie - mai 2024
Burse plata casierie mai 2024.pdf
Pentru a veni in sprijinul studenților care, din motive obiective, nu au reusit sa-si deschida cont si sa trimita in timp extrasul de cont, s-a decis ca si in luna mai 2024 acestia sa-si ridice bursele de la casieria universitatii.
Perioada de ridicare a burselor: 27, 28 si 29.05.2024
Bursele neridicate vor fi depuse in Trezorerie pe data de 30.05.2024.
Alimentarea conturilor studentilor (de catre banci) care incaseaza bursa prin virament bancar: 27.05.2024, dupa ora 16.30
Burse plata casierie - aprilie 2024
Burse casierie aprilie 2024.pdf
Pentru a veni in sprijinul studentilor care, din motive obiective, nu au reusit sa-si deschida cont si sa trimita in timp extrasul de cont, s-a decis ca si in luna aprilie 2024, acestia sa-si ridice bursele de la casieria universitatii.
Perioada de ridicare a burselor: 17, 18 si 19.04.2024
Bursele neridicate vor fi depuse in Trezorerie pe data de 22.04.2024.
Alimentarea conturilor studentilor (de catre banci) care incaseaza bursa prin virament bancar: 17.04.2024, dupa ora 16.30
Burse plata casierie - martie 2024
Plati burse casierie martie 2024.pdf
Pentru a veni in sprijinul studentilor care, din motive obiective, nu au reusit sa-si deschida cont si sa trimita in timp extrasul de cont, s-a decis ca si in luna martie 2024, acestia sa-si ridice bursele de la casieria universitatii.
Perioada de ridicare a burselor: 25, 26 si 27.03.2024
Bursele neridicate vor fi depuse in Trezorerie pe data de 28.03.2024.
Alimentarea conturilor studentilor (de catre banci) care incaseaza bursa prin virament bancar: 25.03.2024, dupa ora 16.30
Burse plata casierie - februarie 2024
Burse plata casierie februarie 2024.pdf
Pentru a veni in sprijinul studenților care din motive obiective nu au reușit sa-si deschidă cont si sa trimită in timp extrasul de cont s-a decis ca si in luna februarie 2024 acestia sa-si ridice bursele de la casieria universității.
Perioada de ridicare a burselor: 26, 27 si 28.02.2024
Bursele neridicate vor fi depuse in Trezorerie pe data de 29.02.2024.
Alimentarea conturilor studenților (de catre banci) care incaseaza bursa prin virament bancar: 26.02.2024, dupa ora 16.30
Studentii care se regasesc pe lista celor fara cont sunt rugati sa-si deschida conturi la una din cele 2 banci cu care universitatea are incheiate conventii pentru plata drepturilor banesti ale studentilor (burse si transport): BRD sau FIRST BANK.
Extrasele de cont sau alt document bancar din care sa reiasa ca sunteti titularul contului si IBAN-ul,impreuna cu CNP-ul, nr. matricol si mentionarea anului de studiu - facultatea, nr matricol, vor fi trimise la biroul social.
Burse plata casierie - ianuarie 2024
Burse casierie ianuarie 2024.pdf
Pentru a veni in sprijinul studentilor care, din motive obiective, nu au reusit sa-si deschida cont si sa trimita in timp extrasul de cont s-a decis ca in luna ianuarie 2024 acestia sa-si ridice bursele de la casieria universitatii.
Perioada de ridicare a burselor: 23, 25 si 26.01.2024. Bursele neridicate vor fi depuse in Trezorerie pe data de 29.01.2024.
Alimentarea conturilor studentilor (de catre banci) care incaseaza bursa prin virament bancar: 23.01.2024, dupa ora 16.30
Studentii care se regasesc pe lista celor fara cont sunt rugati sa-si deschida conturi la una din cele 2 banci cu care universitatea are incheiate conventii pentru plata drepturilor banesti ale studentilor (burse si transport): BRD sau FIRST BANK.
Extrasele de cont sau alt document bancar din care sa reiasa ca sunteti titularul contului si IBAN-ul, impreuna cu: CNP-ul, nr. matricol si mentionarea anului de studiu - facultatea, nr matricol, vor fi trimise la biroul social .
Burse casierie - decembrie 2023
Burse casierie decembrie 2023.pdf
Pentru a veni in sprijinul studentilor care, din motive obiective, nu au reusit sa-si deschida cont si sa trimita in timp extrasul de cont s-a decis ca in luna decembrie 2023 acestia sa-si ridice bursele de la casieria universitatii.
Perioada de ridicare a burselor: 19, 20 si 21.12.2023. Bursele neridicate vor fi depuse in Trezorerie pe data de 22.12.2023.
Alimentarea conturilor studentilor (de catre banci) care incaseaza bursa prin virament bancar: 19.12.2023, dupa ora 16.30
Studentii care se regasesc pe lista celor fara cont sunt rugati sa-si deschida conturi la una din cele 2 banci cu care universitatea are incheiate conventii pentru plata drepturilor banesti ale studentilor (burse si transport): BRD sau FIRST BANK.
Acestea sunt necesare pentru plata burselor din luna ianuarie 2024.
Extrasele de cont sau alt document bancar din care sa reiasa ca sunteti titularul contului si IBAN-ul, impreuna cu: CNP-ul, nr. matricol si mentionarea anului de studiu - facultatea, nr matricol, vor fi trimise la biroul social .
Liste bursieri 2023-2024
- Liste bursieri Arhitectura 2023-2024.pdf
- Liste bursieri Arhitectura de interior 2023-2024.pdf
- Liste bursieri Urbanism 2023-2024.pdf
- Liste bursieri straini 2023-2024.pdf
- Liste doctoranzi romani 2023-2024.pdf
- Decizie 373 din 21.06.2017 burse si transport - numai prin virament bancar.pdf
- Decizie cuantum burse 2023-2024.pdf
În anul universitar 2023 / 2024, conform noii Legi a învățământului superior nr.199 / 2023, a Ordinului Ministrului Educației nr. 6463 / 02.10.2023 - criterii generale de acordare burse si altor forme de sprijin material pentru studenții si cursanții din învățământul superior de stat, învățământ cu frecventa si a Ordinului Ministrului Educației nr. 6494 / 10.10.2023 in UAUIM se vor acorda următoarele categorii de burse:
- Burse sociale
- Burse de performanta I - se acorda anual studentilor care ocupa locuri subventionate in anul universitar in curs si care au efectuat integral activitatile universitare ( integralisti in toti anii de studiu - nu au credite restante la data acordarii bursei - credite restante din anii de studiu anteriori) care in anul universitar precedent au obtinut cea mai mare medie din an, minim 9.00;
Se acorda cate 1 bursa de performanta I pentru rezultate academice pentru fiecare an de studiu, incepand cu anul 2; - Burse de performanta II - se acorda anual studentilor care ocupa locuri subventionate in anul universitar in curs si care au efectuat integral activitatile universitare ( integralisti in toti anii de studiu - nu au credite restante la data acordarii bursei - credite restante din anii de stuidiu anteriori) si care in anul universitar precedent au obtinut cel putin media 8.00.
De aceasta categorie de burse beneficiaza si studentii admisi si inscrisi in anul universitar 2023 / 2024 care au cel putin media 8.00 - Burse doctoranzi
- Burse studenti straini
Cuantumul burselor in anul universitar 2023/2024 cf. Decizie 1708 / 04.12.2023, este:
Burse performanta I | 1200 lei/luna; |
Burse performanta II | 1000 lei/luna; |
Burse sociale | 900 lei/luna; cf Ordin 6494/ 2023 |
Burse doctoranzi | 3200 lei/luna - indiferent an de studiu cf Ordin 6494/ 2023 (romani si romani de pretutindeni) |
Burse doctoranzi | 85 euro/ luna - plata in lei (cetateni straini - non romani de pretutindeni cf HG 844 / 2008) |
Burse studenti / masteranzi straini | 900 lei/luna cf. Lege 199/2023 art 150 (romani de pretutindeni) |
Burse studenti / masteranzi straini | 65 euro / 75 euro / luna - plata in lei (cetățeni străini - non romani de pretutindeni) |
Încasarea burselor de către studenți se va face numai prin virament bancar, cf Decizie 373/21.06.2017
Conturile trebuie sa fie deschise la BRD sau FIRST BANK (fost Piraeus Bank). Cu aceste banci are universitatea incheiate conventii pentru plata drepturilor studentilor (burse si transport local de suprafata).
Studentii care se regasesc pe liste, sunt rugati sa transmita urgent, online extras de cont sau alt document bancar, din care sa reiasa ca sunt titularii contului si IBAN-ul.
Se vor trimite obligatoriu, in textul mailului sau inscris pe extrasul de cont:
- CNP-ul (daca nu este trecut pe extras);
- facultatea / anul de studiu;
- nr matricol
Data limita de trimitere a extraselor de cont: 09.12.2023
Adresa mail: mgherghe.iaim@yahoo.com
Extras Regulament burse:
II. Criterii specifice de acordare a burselor
- Fondul de burse destinat burselor de performanta si de merit se repartizeaza facultatilor, proportional cu numarul studentilor inmatriculati in anul universitar in curs, in regim bugetat, in care este inclus, acolo unde este cazul, si locul subventionat rezervat etniei rrome.
- Fondul de burse alocat facultatilor este repartizat pe specializari si ani de studii, proportional cu numarul de studenti bugetati, din facultatea respectiva.
- Bursele de performanta si de merit se atribuie in ordinea descrescatoare a mediilor generale obtinute in anul anterior de studiu, in limita fondului de burse alocat facultatii/specializarii – sectiei.
III. Criterii de departajare a studentilor beneficiari de burse
In cazul in care sunt mai multi studenti cu aceeasi medie, dar fondul de burse alocat anului, proportional cu numarul de studenti de pe locurile subvenționate, este limitat si nu toti studentii cu aceeasi medie pot beneficia de bursa, departajarea acestora se face astfel:
- a) - pentru studentii din anul I – departajarea se face in baza notei obtinute la proba la admitere: desen, caiete de teste.
- b) – pentru studentii din anii mari ( incepand cu anul 2 de studiu), departajarea acestora se face dupa media anuala ponderata, la Proiectare (de arhitectura si de specialitate).
Conform legislației in vigoare:
- fondurile pentru burse si si protectie sociala a studentilor se aloca in functie de numarul de studenti inmatriculati pe locuri fara taxa de studii;
- studentii care ocupa loc cu taxa pot beneficia de burse alocate din bugetul propriu al institutiilor de invatamant superior.
Actualizare informatii burse
Ordin nr 6463 din 2 oct 2023 - criterii acordare burse.pdf
In Monitorul Oficial nr. 913 / 10.10.2023 a fost publicat Ordinul 6463 / 02.10.2023 privind aprobarea criteriilor generale de acordare a burselor pentru studenți, care abrogă Ordinul 3392 / 2017.
Astfel, determinarea venitului net mediu lunar pe membru de familie se face pentru perioada: octombrie 2022 - septembrie 2023 (12 luni), anterioară noului an universitar.
Se iau in calcul toate veniturile nete cu caracter permanent realizate de membrii familiei, supuse impozitului pe venit.
Pentru verificarea venitului net mediu lunar- documentul care atestă situația veniturilor declarate pe care-l va prezenta studentul (octombrie 2022 - septembrie 2023) va fi emis de organul central fiscal in a cărui raza teritoriala se afla situați beneficiarii.
In situatia in care venitul net mediu lunar pe membru de familie este 0 (zero), este obligatorie prezentarea unui Raport de ancheta sociala, din care sa reiasa situatia exacta a familiei acestuia.
Ancheta sociala este obligatorie in cazul in care nimeni din familia studentului, incluzând-l si pe acesta, nu realizează venituri sau cel puțin 1 părinte al studentului lucrează sau domiciliază in străinătate.
Pentru a respecta prevederile noului ordin, studenții care depun dosare pentru obținerea unei burse sociale trebuie sa trimită urgent si următoarele documente:
- Declarație pe proprie răspundere student privind veniturile nete, cu caracter permanent, obținute in ultimele 12 luni anterioare cererii, realizate de membrii familiei, supuse impozitului pe venit – Anexa 1:
Declaratie pe propria raspundere student.pdf - Acord student privind prelucrarea datelor cu caracter personal pentru verificarea respectării criteriilor de acordare burse - Anexa 2 - acord olograf student:
Acord student prelucrare date caracter personal.pdf - Acord membru familie privind prelucrarea datelor cu caracter personal pentru verificarea respectării criteriilor de acordare burse - Anexa 3 - acord olograf membru familie. Acord olograf al al membrilor familiei sale - se da de fiecare membru de familie: părinți si frați / surori cu vârsta mai mare de 18 ani care urmează o forma de învățământ:
Acord membru de familie prelucrare date cu caracter personal.pdf; - Raport ancheta sociala din care sa reiasă situația exacta a familiei studentului - după caz
- Document care atesta situația veniturilor declarate de student pentru perioada octombrie 2022 - septembrie 2023 - emis de organul central fiscal in a căruia raza teritoriala se afla situați beneficiarii.
Termen limita depunere documente / completare dosare bursa sociala 10.11.2023
Nedepunerea acestor documente implică refuzarea dosarului de bursa socială, acesta fiind considerat incomplet.
Conform noii metodologii cadru „Anunturile pentru depunerea cererilor si documentelor justificative in vederea obtinerii unor categorii de burse vor fi publicate pe site-ul institutiei de invatamant superior cu minim 15 zile lucratoare inaite de data limita pentru depunerea acestora”
Atentie: burse sociale ocazionale pentru imbracaminte!
Bursa pentru ajutor social ocazional pentru imbracaminte si incaltaminte, care se poate acorda studentilor orfani de unul sau ambii parinti, studentilor care provin din familii monoparentale, studentilor proveniti din centre de plasament sau studentilor defavorizati din punct de vedere socioeconomic, a caror familie nu a realizat in cele 12 luni dinaintea depunerii cererii pentru acordarea acestui tip de bursa un venit net mediu lunar pe membru de familie mai mare de 50% din salariul minim net la nivel national.
Conform Ordin Ministerul Educatiei nr. 6463 / 02.10.2023 - criteriile de acordare a burselor, publicat in Monitorul Oficial 913 / 10.10.2023 se lucreaza la un nou Regulament de acordare burse in UAUIM, care va urma sa fie avizat de Consiliul de administratie si aprobat de Senat.
Modificare criterii acordare burse sociale medicale
cf. Ordin nr. 4436 / 08.06.2023 emis de Ministerul Educatiei
Precizari vizare certificate medicale A5
In legatura cu modificarile criteriilor pentru acordarea burselor sociale- medicale, fac urmatoarele precizari pe care studentii sa le ia in considerare inaintea obtinerii certificatului A5:
- toate bolile specificate in lista trebuie sa fie actuale, in tratament si nu boli pentru care au fost diagnosticati in copilarie si care s-au vindecat;
- pe certificate, medicul specialist trebuie sa specifice stadiul si gravitatea bolii si tratamentul urmat (ex: boala cronica de rinichi stadiul...in program de dializa, astm bronsic sever in tratament cu...);
- studentii incadrati in grad de invaliditate (surditate, handicap loco-motor) trebuie sa prezinte si certificatul de incadrare in grad de invaliditate;
- certificatul A5 trebuie sa fie insotit de raportul medicului specialist pe baza caruia s-a redactat certificatul medical;
- certificatul medical A5 sa aiba timbru fiscal, stampila rotunda a unitatii si parafa medicului si sa fie actual (ultimele 3 luni)
dr. Ruxandra Robciuc – medic generalist cabinet medicina generala al UAUIM
19.09.2023
Criterii generale acordare burse medicale, modificate cf. Ordin Ministerul Educatiei nr. 4436 / 08.06.2023 - modificari la Ordin Ministerul Educatiei nr 3392 / 27.02.2017
Ordin nr. 4436 /2023 din 08 iunie 2023
Art. I Anexa la Ordinul ministrului educației naționale nr. 3.392/2017 privind stabilirea Criteriilor generale de acordare a burselor și a altor forme de sprijin material pentru studenții și cursanții din învățământul superior de stat, învățământ cu frecvență, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 155 din 2 martie 2017, cu modificările și completările ulterioare, se modifică după cum urmează:
- La articolul 6 alineatul (2), litera b) se modifică și va avea următorul cuprins:
(2) Beneficiarii burselor sociale sunt:
"b) studenții bolnavi de tuberculoză, care se află în evidența unităților medicale - pe perioada tratamentului tuberculostatic, diabet insulinonecesitant, boli maligne, sindroame de malabsorbție severe, boală cronică de rinichi în program de dializă, astm bronșic persistent moderat sau sever, epilepsie grand mal, cardiopatii congenitale, hepatită cronică cu fibroză avansată (stadiu F3 sau F4), glaucom, miopie gravă, boli imunologice autoimune forme severe, boli rare, tulburări din spectrul autist, boli hematologice severe care necesită tratament continuu sau spitalizări frecvente, surditate bilaterală, fibroză chistică, cei infectați cu virusul HIV sau bolnavi de SIDA, cei cu handicap locomotor și încadrați într-un grad de invaliditate;".
Ordin Nr. 3392/2017 din 27 februarie 2017 privind stabilirea Criteriilor generale de acordare a burselor și a altor forme de sprijin material pentru studenții și cursanții din învățământul superior de stat, învățământ cu frecvență
Art. 6: b) studenții bolnavi TBC, care se află în evidența unităților medicale, celor care suferă de diabet, boli maligne, sindromuri de malabsorbție grave, insuficiență renală cronică, astm bronșic, epilepsie, cardiopatii congenitale, hepatită cronică, glaucom, miopie gravă, boli imunologice, boli rare, tulburări din spectrul autist, boli hematologice (hemofilie, talasemie etc.), surditate, fibroză chistică, cei infestați cu virusul HIV sau bolnavi de SIDA, cei cu handicap locomotor, spondilită anchilozantă sau reumatism articular și cu orice alte boli cronice pe care senatele universitare le pot lua în considerare
Studentii care solicita burse sociale in anul universitar 2023-2024 se vor informa din documentatia atasata de actele care le sunt necesare intocmirii dosarului de bursa sociala.
Modalitatea de depunere a dosarelor (care vor include toate documentele justificative) va fi online - birou social, adresa social@uauim.ro
Dosarele se depun in luna octombrie 2023, astfel:
- dosare pentru bursa sociala medicala: 02 - 14.10.2023
- dosare pentru bursa sociala: dupa venit, orfani: 16 - 30.10.2023 (actele doveditoare veniturilor salariale nete incasate - aferente lunii septembrie 2023 - se elibereaza in luna octombrie 2023)
Necesitatea prezentarii unor documente lipsa din dosar, sau unele clarificari la actele depuse, va fi comunicata individual fiecarui student solicitant al unei burse sociale, de catre biroul social.
Obligatoriu, pe cereri se vor trece nr. matricol si adresa de mail.
Prezentarea unor documente care se dovedesc a fi false in scopul obtinerii bursei sociale atrage restituirea bursei incasata necuvenit, raspunderea penala si implicit exmatricularea studentului.
Cererile tip pt. obtinerea unei burse sociale se descarca de mai jos.
In cazul solicitarii unei burse sociale pe motiv medical, obligatoriu se va prezenta formularul „Certificat medical - format A5” completat de unitatile sanitare abilitate in elaborarea unui astfel de certificat.
Certificatul medical, va fi vizat obligatoriu de medicul de medicina generala al UAUIM.
Cabinetul medical se afla la adresa:
Camin studentesc C1 - Tei - parter
Bd. Lacul Tei nr. 118A
Dr. D-na Robciuc Ruxandra
tel: 0213138249
Informatii suplimentare referitoare la obtinerea bursei sociale se pot solicita online la biroul social - social@uauim.ro