Repartitii camin etapa a II-a
Repartitii camin septembrie 2015 - etapa II - pentru studenti an 2-6, masteranzi - an 1 si studenti an 1 arhitectura de interior - redistribuiri
Repartitii camin sept 2-6 masteranzi si an 1 Arh int-redistribuiri.pdf
Repartitii camin
Repartitii camin studenti an 1.pdf
Studentii admisi in anul 1 - an universitar 2015/2016, care au primit repartitie in camin (se regasesc in tabel) si care au renuntat la locul de cazare, sunt rugati sa comunice urgent prin mail, renuntarea la locul de cazare solicitat. (si-au gasit gazda sau au optat ulterior pt. un loc la un camin privat).
Locurile ramase libere prin renuntarea lor vor fi redistribuite in aceasta saptamana.
Comunicarea se va face la:
Birou social
Mihaela Gherghe
mgherghe.iaim@yahoo.com
Procedura ocupare loc cazare in camin
Perioada cazare: 29.09 - 05.10.2014
Ore cazare: 8,30 - 17,00
Vineri, 02.10 - cazarea pana la orele 15,00
Sambata si duminica nu se fac cazari
Repartitiile se gasesc la administratorii caminelor.
Studentii care se regasesc pe tabelele cu locurile repartizate in iulie si septembrie, se prezinta direct la camin, la administratorii de camin, cu urmatoarele documente:
- Copie dupa BI / CI / Pasaport;
- Adeverinta parinte cadru didactic (daca este cazul);
- Copii dupa certificatele de deces ale parintilor - pentru orfanii de ambii parinti (daca este cazul);
- Dovada platii regiei de camin pe luna octombrie (OP, extras de cont);
Regia de camin este:
- 120 lei pentru cei care sunt pe loc subventionat - se regasesc in tabelele de repartitii cu litera "B"- la "Statut student 2014/2015"
- 200 lei pentru cei care sunt pe loc cu taxa - se regasesc in tabelele de repartitii cu litera "T"- la "Statut student 2014/2015" (statutul pentru anul universitar 2015/2016 nefiind stabilit si comunicat la data repartizarii in camin, se va plati conform statutului din 2014/2015; reglementarile se vor face ulterior - dupa data comunicarii statutului de catre secretariate, prin Act aditional la Contractul de cazare).
Plata se va face in unul din cele 2 conturi:
- RO38 RNCB 0090 0005 0848 0012 - deschis la BCR
- RO53 PIRB 4215 7383 5500 3000 - deschis la PIRAEUS BANK
Nu platesc locul in camin:
Studentii / masteranzii de pe loc subventionat (pe loc bugetat"B"), care:- Au parinti cadre didactice in activitate;
- Sunt orfani de ambii parinti
Acestia trebuie sa faca dovada cu acte.
Studentii/masteranzii care la data prezentarii la camin pentru ocuparea locului, nu prezinta dovada platii regiei de camin pe luna octombrie, nu vor fi cazati, chiar daca au primit repartitie.
Studentii/masteranzii care nu-si ocupa locul repartizat pana pe data de 06.10.2014 pierd locul in camin.
Locurile ramase neocupate (libere), vor fi redistribuite studentilor care nu au primit repartitie si care au depuse cereri de cazare.
Adresa camin C1 - Tei: Bd. Lacul Tei nr. 118A, sector 2 - Bucuresti
Cazare candidati admisi - an 1 - universitar 2015-2016
Candidatii care au fost admisi in urma examenului de admitere in anul 1, an universitar 2015-2016, sunt rugati sa trimita Cererea de cazare in camin, dupa confirmarea locului la facultatea la care a fost admis si inscrierea in anul 1 (respectiv luna septembrie- pana pe 15 septembrie- cel tarziu).
Aceasta, deoarece multi din cei admisi, in luna septembrie dau admitere si la facultatea de arhitectura.
Numarul de locuri de cazare este stabilit pe fiecare facultate.
Migrarea de la o sectie la alta, face ca cererile depuse in iulie-august sa nu mai fie concludente.
Toate mesajele primite, referitoare la cazare, vor fi confirmate.
Listă suplimentară
Deoarece in perioada 27-28.07.2015 la Biroul social au mai fost depuse de catre secretariatele facultatilor situatii scolare (medii-restante) pentru anul universitar 2014/2015, s-a intocmit o „Lista suplimentara” - Repartitii camine UAUIM - ETAPA I - IULIE:
Etapa I – iulie 2015 (conform nota repartitii - atasata)
- Nota repartitii camine iulie 2015.pdf
- Repartitii camin 24.07.2015.pdf
- Repartitii cazuri sociale 24.07.2015.pdf
In luna iulie 2015, repartizarea studentilor, masteranzilor, doctoranzilor si asistentilor se face astfel:
- studenti straini, doctoranzi, asistenti și studenti/masteranzi romani - urbanism, pt. care am primit situatia scolara
- cazuri sociale
Restul studentilor/ masteranzilor care au depus cereri de cazare, vor fi repartizati in luna septembrie 2015, cf. situatiei scolare (medii, restante- an univ.2014-2015) pe care le vom primi de la secretariatele facultatilor.
Cei care mai doresc loc in camin si care nu au depus cereri:
- descarca cererea de cazare de pe site:
- o completeaza cu toate datele solicitate, o semneaza;
- o trimit pe mail la social
Solicitarea unui loc de cazare in camin, pentru candidatii admisi in anul 1- licenta si master (an univ.2015-2016) in urma examenelor de admitere se face astfel:
- se prezinta la social de unde ridica cererea si o completeaza;
sau
- descarca cererea de cazare de pe site, urmand aceesi pasi de mai sus
Date de contact:
Birou social - UAUIM
Mihaela Gherghe
tel. 021 307 71 73
mail: mgherghe.iaim@yahoo.com
Restanțieri
Restantieri regie camin la 15.07.2015.pdf
Conform Regulament functionare camine:
pct.10 - „Studentii care au datorii fata de UAUIM, nu vor primi aprobare pt cazare in anul universitar 2015/2016, decat dupa ce fac dovada achitarii acestora si vor fi cazati numai in limita locurilor ramase libere”;
pct.22 - „nu se pot inscrie in noul an universitar pana nu fac dovada achitarii restantelor regiei de camin”;
„nu pot beneficia de obtinerea unor inscrisuri de la Universitate”
Metodologie repartizare camin 2015-2016 - Regulament camine.pdf
Studentii care doresc cazare in camin in anul universitar 2015-2016 pot depune Cerere de cazare in perioada: 08 - 30.06.2015
Cererile se depun la Serviciul social al UAUIM (cererile se pot descarca si de pe site sau se pot lua de la social).
Studentii care au restante la plata regiei de camin, la data depunerii cererii, nu vor primi repartitie in camin, in anul universitar 2015-2016.
Pe cererile de cazare se vor completa toate datele solicitate, inclusiv numarul matricol.
La anul de studiu: anul in care ati fost inmatriculati in anul universitar 2014-2015