Rezultate FINALE concurs posturi didactice febr 2022.docx
Rezultate concurs posturi didactice febr 2022.docx
UAUIM - Procedura interna concus post hibrid.pdf
Desfasurarea probelor de concurs febr 2022.pdf
Decizie comisie concurs didactic ianuarie 2022.pdf
- Descriere si atributii post Asist.univ. poz. 36-sem.I-2021-2022-PID.pdf
- Tematica si bibliografie post Asist.univ.poz.36-sem.I-2021-2022-PID.pdf
- Descriere si atributii post Asist.univ. poz.37-sem.I-2021-2022-PUDT.pdf
- Tematica si bibliografie post Asist.univ. poz. 37-sem.I-2021-2022-PUDT.pdf
- Descriere si atributii post Lect.univ.poz.24-sem.I.-2021-2022-ISTORIE.pdf
- Tematica si bibliografie post Lect.univ.poz.24-sem.I-2021-2022-ISTORIE.pdf
- Metodologie concurs ocupare posturi didactice si de cercetare-2021-2022.pdf
- Lista posturi didactice concurs public sem. I - 2021-2022.pdf
- Salarii minime de baza.pdf
- Calendar concurs didactic sem. I an univ. 2021-2022.pdf
Dosarul de concurs
- Lista documente dosar concurs final.doc
- Cerere concurs-1.doc
- Declaratie de incompatibilitate-1.doc
- Declaratie veridicitate-1.doc
- Anexa 2 standarde universitate-1.docx
La dosarul de concurs se vor atașa 5 copii digitale ale conținutul dosarului, pe CD/DVD, în vederea transmiterii lor către membrii comisiei de concurs.
În termen de max. 5 zile lucrătoare de la data-limită pentru înscrierea la concurs, candidații vor transmite la adresa site.uauim@gmail.com următoarele documente, în vederea publicării lor pe site-ul universității:
- curriculum vitae (pdf).
- fișa de verificare a îndeplinirii standardelor universității (pdf) - Anexa 2
Din documentele transmise pentru website eliminați informațiile personale pe care nu le doriți făcute publice (de exemplu numărul de telefon, adresa de email, data nașterii, domiciliul, fotografia)
Dosarul de concurs se va depune la Registratura UAUIM, direct sau prin intermediul serviciilor poștale ori de curierat care permit confirmarea primirii sau prin email la adresa registratura@uauim.ro. Adresa instituției de învățământ superior este specificată pe pagina concursului de pe website-ul specializat, administrat de catre Ministerul Educației, precum și pe site-ul UAUIM.
Plata taxei de înscriere la concurs (200 RON) se poate face:
• la Casieria UAUIM, luni-vineri: 8.30 – 10.30
sau
• prin transfer bancar în contul Universității de Arhitectură și Urbanism Ion Mincu deschis la BCR, IBAN RO65RNCB0090000508480011, cu specificația „taxă înscriere concurs post”