Semestrul II
Înscrierea și dovada achitării creditelor la toate disciplinele din semestrul II are ca termen data de 31 martie 2022.
Pentru înscriere se va descărca formularul de mai jos:
Fisa inscriere refaceri si diferente.doc
Formularul va fi completat și trimis pe e-mail împreună cu dovada achitării taxei pentru disciplina respectivă.
În cazul în care un student are restanțe la mai multe discipline, va completa câte un formular pentru fiecare disciplină restantă și va anexa de fiecare dată copia chitanței aferente achitării creditelor restante.
Pentru disciplinele restante fisele și dovada achitării se vor transmite la următoarele adrese de e-mail:
- Departamentul Bazele Proiectării – an I: secretariat.viorica@uauim.ro
- Departamentul Bazele Proiectării – an II-III: secretariat.baze@uauim.ro
- Departamentul Sinteza Proiectării – an IV-VI: alina.sinteza@uauim.ro
- Departamentul Științe Tehnice: stiinte.tehnice@uauim.ro
- Departamentul Istoria&Teoria Arhitecturii și Conservarea Patrimoniului: istorie.ditacp@uauim.ro
- Departamentul Proiectare Urbană și Peisagistică/Planificare Urbană și Dezvoltare Teritorială: taxe.facultateadeurbanism@gmail.com
- Departamentul Studiul Formei și Ambient: stufo.uauim@gmail.com
Valoarea creditului restant 2021-2022
- 100 ron pentru specializările Arhitectură (anii I-VI)
Plata se poate face și în contul:
Banca Comercială Română, orice sucursală, în contul RO65 RNCB 0090 0005 0848 0011, cod fiscal 4283996
Se vor menționa obligatoriu: nume, prenume, an de studiu si specializarea, disciplina restantă și numărul de credite.
Pentru specializarea Conservare si Restaurare de Arhitectură Sibiu informatii privind procedura de achitare a taxelor cu respectarea cuantumului si termenelor de plata se pot obtine de la Secretariatul de la Sibiu, telefon 0269.222.215.
Credite restante semestrul I
Înscrierea și dovada achitării creditelor la toate disciplinele din semestrul I are ca termen data de 29 octombrie 2021.
Pentru înscriere se va descărca formularul de mai jos:
Fisa inscriere refaceri si diferente.doc
Formularul va fi completat și trimis pe e-mail împreună cu dovada achitării taxei pentru disciplina respectivă.
În cazul în care un student are restanțe la mai multe discipline, va completa câte un formular pentru fiecare disciplină restantă și va anexa de fiecare dată copia chitanței aferente achitării creditelor restante.
Pentru disciplinele restante fisele și dovada achitării se vor transmite la următoarele adrese de e-mail:
- Departamentul Bazele Proiectării – an I: secretariat.viorica@uauim.ro
- Departamentul Bazele Proiectării – an II-III: secretariat.baze@uauim.ro
- Departamentul Sinteza Proiectării – an IV-VI: alina.sinteza@uauim.ro
- Departamentul Științe Tehnice: stiinte.tehnice@uauim.ro
- Departamentul Istoria&Teoria Arhitecturii și Conservarea Patrimoniului: istorie.ditacp@uauim.ro
- Departamentul Proiectare Urbană și Peisagistică/Planificare Urbană și Dezvoltare Teritorială: taxe.facultateadeurbanism@gmail.com
- Departamentul Studiul Formei și Ambient: stufo.uauim@gmail.com
Valoarea creditului restant 2021-2022
- 100 ron pentru specializările Arhitectură (anii I-VI)
Plata se poate face și în contul:
Banca Comercială Română, orice sucursală, în contul RO65 RNCB 0090 0005 0848 0011, cod fiscal 4283996
Se vor menționa obligatoriu: nume, prenume, an de studiu si specializarea, disciplina restantă și numărul de credite.
Pentru specializarea Conservare si Restaurare de Arhitectură Sibiu informatii privind procedura de achitare a taxelor cu respectarea cuantumului si termenelor de plata se pot obtine de la Secretariatul de la Sibiu, telefon 0269.222.215.