Hotărâre privind înscrierea studenților confirmați pozitiv în urma testării COVID
În data de 6 octombrie 2020, Consiliul de Administrație al UAUIM a hotărât urmatoarele:
- Studentii confirmati pozitiv in urma testarii COVID vor putea efectua inscrierea in ani de studii superiori pe baza trimiterii tuturor documentelor necesare la Registratura UAUIM, str. Academiei nr. 18-20, sector 1, Bucuresti, pana la data de 16 octombrie 2020, insotite de dovada testarii, prin servicii postale sau de curierat.
- Studentii aflati in carantina, autoizolare precum si cei care din motive obiective nu pot fi prezenti fizic la sediul UAUIM pentru efectuarea formalitatilor necesare inscrierii in ani de studii superiori, vor proceda la trimiterea documentelor necesare insotite de o declaratie pe proprie raspundere care sa justifice situatia de fapt, la Registratura UAUIM, str. Academiei nr. 18-20, sector 1, Bucuresti, pana la data de 16 octombrie 2020, prin servicii postale sau de curierat.
Toate taxele aferente inscrierii in ani de studii superiori se vor plati la Banca Comerciala Romana, orice sucursala, in contul UAUIM, IBAN RO65RNCB0090000508480011, cod fiscal 4283996.
Students positively confirmed after COVID testing will be able to enroll in higher years based on sending all the necessary documents to the UAUIM Registry, str. Academiei no. 18-20, sector 1, Bucharest, until October 16, 2020, accompanied by testing evidence.
Locuri bugetate, clasamente, refaceri
Înscrieri
Formular inmatriculare 2020-2021.pdf - valabil pentru toți anii
Inscrierea in anul I (repetenți)
Inscrierea in anul I (repetenți) – 2020/2021 - se va efectua luni, 05.10.2020 (alfabetic: de la A la L), respectiv marti, 06.10.2020 (alfabetic: de la M la Z), intre orele 9,00 – 16,00, la sediul UAUIM.
Studentii vor avea asupra lor toate documentele necesare inscrierii la studii deja completate, precum si carnetul de student, legitimatia de transport si cardul ISIC pentru vizare.
Studentii vor prezenta obligatoriu chitanta de achitare a primei rate din taxa de studiu – in copie.
Termenul de inscriere se va respecta obligatoriu.
Se precizeaza ca neinscrierea la studii constituie motiv pentru exmatriculare.
Contractul de studii va fi adus în dublu exemplar.
- Contract de studiu an I 2020-2021 Arhitectura RO.pdf
- Contract de studiu an I 2020-2021 Arhitectura EN.pdf
- Contract de studiu an I 2020-2021 Arhitectura CRASb.pdf
Inscrierea in anul II
Inscrierea in anul II – 2020/2021 - se va efectua luni, 05.10.2020 (alfabetic: de la A la L), respectiv marti, 06.10.2020 (alfabetic: de la M la Z), intre orele 9,00 – 16,00, la sediul UAUIM.
Studentii vor avea asupra lor toate documentele necesare inscrierii la studii deja completate, precum si carnetul de student, legitimatia de transport si cardul ISIC pentru vizare.
Studentii care nu se incadreaza in limita numarului de locuri bugetate aprobat pentru anul II – 2020/2021 -, in conformitate cu listele continand clasamentul punctajelor, publicate la data inscrierii la studii, vor prezenta obligatoriu chitanta de achitare a primei rate din taxa de studiu – in copie.
Termenul de inscriere se va respecta obligatoriu.
Se precizeaza ca neinscrierea la studii constituie motiv pentru exmatriculare.
Contractul de studii va fi adus în dublu exemplar.
- Contract de studiu an II Arhitectura RO 2020-2021.pdf
- Contract de studiu an II Arhitectura EN 2020-2021.pdf
- Contract de studiu an II Arhitectura CRASb 2020-2021.pdf
Contracte străini / cont propriu valută:
- Contract de studiu an II - Arhitectura EN 2020-2021 CPValuta.pdf
- Contract de studiu an II - Arhitectura RO 2020-2021 CPValuta.pdf
Inscrierea in anul III
Inscrierea in anul III –2020/2021- se va efectua miercuri, 07.10.2020 (alfabetic:de la A la L), respectiv joi, 08.10.2020 (alfabetic: de la M la Z), intre orele 9,00 – 16,00, la sediul UAUIM.
Studentii vor avea asupra lor toate documentele necesare inscrierii la studii deja completate, precum si carnetul de student, legitimatia de transport si cardul ISIC pentru vizare.
Studentii care nu se incadreaza in limita numarului de locuri bugetate aprobat pentru anul III – 2020/2021 -, in conformitate cu listele continand clasamentul punctajelor, publicate la data inscrierii la studii, vor prezenta obligatoriu chitanta de achitare a primei rate din taxa de studiu – in copie.
Termenul de inscriere se va respecta obligatoriu.
Se precizeaza ca neinscrierea la studii constituie motiv pentru exmatriculare.
Contractul de studii va fi adus în dublu exemplar.
- Contract de studiu an III Arhitectura RO 2020-2021.pdf
- Contract de studiu an III Arhitectura EN 2020-2021.pdf
- Contract de studiu an III Arhitectura CRASb 2020-2021.pdf
Contracte străini / cont propriu valută:
- Contract de studiu an III - Arhitectura RO 2020-2021 CPValuta.pdf
- Contract de studiu an III - Arhitectura EN 2020-2021 CPValuta.pdf
Inscrierea in anul IV
Inscrierea in anul IV –2020/2021- se va efectua vineri, 09.10.2020 (alfabetic:de la A la L), respectiv luni, 12.10.2020 (alfabetic: de la M la Z), intre orele 9,00 – 16,00, la sediul UAUIM.
Studentii vor avea asupra lor toate documentele necesare inscrierii la studii deja completate, precum si carnetul de student, legitimatia de transport si cardul ISIC pentru vizare.
Studentii care nu se incadreaza in limita numarului de locuri bugetate aprobat pentru anul IV – 2020/2021 -, in conformitate cu listele continand clasamentul punctajelor, publicate la data inscrierii la studii, vor prezenta obligatoriu chitanta de achitare a primei rate din taxa de studiu – in copie.
Termenul de inscriere se va respecta obligatoriu.
Se precizeaza ca neinscrierea la studii constituie motiv pentru exmatriculare.
Contractul de studii va fi adus în dublu exemplar.
- Contract de studiu an IV - Arhitectura RO 2020-2021.pdf
- Contract de studiu an IV - Arhitectura EN 2020-2021.pdf
Contracte străini / cont propriu valută:
- Contract de studiu an IV - Arhitectura en 2020-2021 CPValuta.pdf
- Contract de studiu an IV - Arhitectura ro 2020-2021 CPValuta.pdf
Inscrierea in anul V
Inscrierea in anul V –2020/2021- se va efectua marti, 13.10.2020 (alfabetic:de la A la L), respectiv miercuri, 14.10.2020 (alfabetic: de la M la Z), intre orele 9,00 – 16,00, la sediul UAUIM.Studentii vor avea asupra lor toate documentele necesare inscrierii la studii deja completate, precum si carnetul de student, legitimatia de transport si cardul ISIC pentru vizare.
Studentii care nu se incadreaza in limita numarului de locuri bugetate aprobat pentru anul V – 2020/2021 -, in conformitate cu listele continand clasamentul punctajelor, publicate la data inscrierii la studii, vor prezenta obligatoriu chitanta de achitare a primei rate din taxa de studiu – in copie.
Termenul de inscriere se va respecta obligatoriu.
Se precizeaza ca neinscrierea la studii constituie motiv pentru exmatriculare.
Contractul de studii va fi adus în dublu exemplar.
- Contract de studiu an V Arhitectura RO 2020-2021.pdf
- Contract de studiu an V Arhitectura EN 2020-2021.pdf
- Contract de studiu an V - Arhitectura ro 2020-2021 CPValuta.pdf
- Contract de studiu an V - Arhitectura en 2020-2021 CPValuta.pdf
Inscrierea in anul VI
Inscrierea in anul VI–2020/2021- se va efectua joi, 15.10.2020 (alfabetic:de la A la L), respectiv vineri, 16.10.2020 (alfabetic: de la M la Z), intre orele 9,00 – 16,00, la sediul UAUIM.
Studentii vor avea asupra lor toate documentele necesare inscrierii la studii deja completate, precum si carnetul de student, legitimatia de transport si cardul ISIC pentru vizare.
Studentii care nu se incadreaza in limita numarului de locuri bugetate aprobat pentru anul VI– 2020/2021 -, in conformitate cu listele continand clasamentul punctajelor, publicate la data inscrierii la studii, vor prezenta obligatoriu chitanta de achitare a primei rate din taxa de studiu – in copie.
Termenul de inscriere se va respecta obligatoriu.
Se precizeaza ca neinscrierea la studii constituie motiv pentru exmatriculare.
Contractul de studii va fi adus în dublu exemplar.
- Contract de studiu an VI Arhitectura RO 2020-2021.pdf
- Contract de studiu an VI Arhitectura EN 2019-2020.pdf
Contracte străini / cont propriu valută: