Hotărâre privind înscrierea studenților confirmați pozitiv în urma testării COVID
În data de 6 octombrie 2020, Consiliul de Administrație al UAUIM a hotărât urmatoarele:
- Studentii confirmati pozitiv in urma testarii COVID vor putea efectua inscrierea in ani de studii superiori pe baza trimiterii tuturor documentelor necesare la Registratura UAUIM, str. Academiei nr. 18-20, sector 1, Bucuresti, pana la data de 16 octombrie 2020, insotite de dovada testarii, prin servicii postale sau de curierat.
- Studentii aflati in carantina, autoizolare precum si cei care din motive obiective nu pot fi prezenti fizic la sediul UAUIM pentru efectuarea formalitatilor necesare inscrierii in ani de studii superiori, vor proceda la trimiterea documentelor necesare insotite de o declaratie pe proprie raspundere care sa justifice situatia de fapt, la Registratura UAUIM, str. Academiei nr. 18-20, sector 1, Bucuresti, pana la data de 16 octombrie 2020, prin servicii postale sau de curierat.
Toate taxele aferente inscrierii in ani de studii superiori se vor plati la Banca Comerciala Romana, orice sucursala, in contul UAUIM, IBAN RO65RNCB0090000508480011, cod fiscal 4283996.
Formular inmatriculare 2020-2021.pdf
Înscrierea în anul I repetenți
Înscrierea în anul I repetenți- 2020/2021 - se va efectua luni, 05.10.2020, între orele 9:00 – 16:00, la sediul UAUIM – în holul din fața Sălii Frescelor.
Studenții vor avea asupra lor toate documentele necesare înscrierii la studii deja completate, precum urmează:
- formular
- contract de studiu an curent
- carnetul de student,
- legitimația de transport
- cardul ISIC pentru vizare.
Studenții vor prezenta obligatoriu chitanța de achitare a primei rate din taxa de studiu – în copie și taxa de validare a cardului ISIC-22 lei..
Termenul de înscriere se va respecta obligatoriu.
Se precizează ca neînscrierea la studii constituie motiv pentru exmatriculare.
- Contract de studiu an I - 2020-2021 - Mobilier.pdf
- Contract de studiu an I - 2020-2021 - Design.pdf
- Contract de studiu an I - 2020-2021 - Arhitectura de Interior.pdf
Înscrierea în anul II
Înscrierea în anul II – 2020/2021 - se va efectua luni, 05.10.2020, între orele 9:00 – 16:00, la sediul UAUIM – în holul din fața Sălii Frescelor.
Studenții vor avea asupra lor toate documentele necesare înscrierii la studii deja completate, precum urmează:
- formular
- contract de studiu an curent
- carnetul de student,
- legitimația de transport
- cardul ISIC pentru vizare.
Studenții vor prezenta obligatoriu chitanța de achitare a primei rate din taxa de studiu – în copie și taxa de validare a cardului ISIC-22 lei..
Termenul de înscriere se va respecta obligatoriu.
Se precizează ca neînscrierea la studii constituie motiv pentru exmatriculare.
- Contract de studiu an II - AInterior RO 2020.pdf
- Contract de studiu an II - Design de Produs RO 2020.pdf
- Contract de studiu an II - Mobilier RO 2020.pdf
Contracte străini / cont propriu valută:
Contract de studiu an II - AInterior RO 2020 CPValuta.pdf
Înscrierea în anul III
Înscrierea în anul III –2020/2021- se va efectua marți, 06.10.2020, între orele 9:00 – 16:00, la sediul UAUIM - în holul din fața Sălii Frescelor.
Studenții vor avea asupra lor toate documentele necesare înscrierii la studii deja completate, precum urmează:
- formular
- contract de studiu an curent
- carnetul de student,
- legitimația de transport
- cardul ISIC pentru vizare.
Studenții vor prezenta obligatoriu chitanța de achitare a primei rate din taxa de studiu – în copie și taxa de validare a cardului ISIC-22 lei..
Termenul de înscriere se va respecta obligatoriu.
Se precizează ca neînscrierea la studii constituie motiv pentru exmatriculare.
- Contract de studiu an III - AInterior RO 2020.pdf
- Contract de studiu an III - Design de Produs RO 2020.pdf
- Contract de studiu an III - Mobilier RO 2020.pdf
Contract străini / cont propriu valută:
Înscrierea în anul IV
Înscrierea în anul IV –2020/2021- se va efectua miercuri, 07.10.2020, între orele 9:00 – 16:00, la sediul UAUIM - în holul din fața Sălii Frescelor.
Studenții vor avea asupra lor toate documentele necesare înscrierii la studii deja completate, precum urmează:
- formular
- contract de studiu an curent
- carnetul de student,
- legitimația de transport
- cardul ISIC pentru vizare.
Studenții vor prezenta obligatoriu chitanța de achitare a primei rate din taxa de studiu – în copie și taxa de validare a cardului ISIC-22 lei..
Termenul de înscriere se va respecta obligatoriu.
Se precizează că neînscrierea la studii constituie motiv pentru exmatriculare.
- Contract de studiu an IV - AInterior RO 2020.pdf
- Contract de studiu an IV - Design de Produs RO 2020.pdf
Înscrierea în anul V
Înscrierea în anul V –2020/2021- se va efectua joi, 08.10.2020, între orele 9:00 – 16:00, la sediul UAUIM – în holul din fața Sălii Frescelor.
Studenții vor avea asupra lor toate documentele necesare înscrierii la studii deja completate, precum urmează:
- formular
- contract de studiu an curent
- carnetul de student,
- legitimația de transport
- cardul ISIC pentru vizare.
Studenții vor prezenta obligatoriu chitanța de achitare a primei rate din taxa de studiu – în copie și taxa de validare a cardului ISIC-22 lei..
Termenul de înscriere se va respecta obligatoriu.
Se precizează ca neînscrierea la studii constituie motiv pentru exmatriculare.