Programul „EURO 200” este un program, prin care studentii din cadrul institutiilor de invatamant superior acreditate din Romania, cu varsta de pana la 26 de ani, care provin din familii cu un venit lunar brut de maximum 500 ron pe membru de familie, pot beneficia de un ajutor financiar in vederea stimularii achizitionarii de calculatoare.
Ajutorul se acorda o singura data in cadrul unei familii. Pentru obtinerea ajutorului aferent achizitionarii unui calculator in baza Legii nr. 269/2004, beneficiarii intocmesc o cerere conform modelului prevazut in anexa nr. 2 din cadrul Hotararii Guvernului nr. 1294/2004, pe care o depun impreuna cu actele doveditoare la institutia de invatamant la care sunt inmatriculati.
Depunerea cererilor si a dosarelor cu actele doveditoarese, va face pana la data de 20.05.2024.
Pentru mai multe detalii, va rugam sa studiati documentele din atasament:
- Lege 269-2004.pdf – Legea nr. 269/2004 privind acordarea unui ajutor financiar in vederea stimularii achizitionarii de calculatoare;
- HG 1294-2004.pdf – Hotararea Guvernului nr. 1294/2004 privind Normele metodologice pentru aplicarea Legii nr. 269/2004 privind acordarea unui ajutor financiar in vederea stimularii achizitionarii de calculatoare;
- Extras HG 1294-2004.pdf – Extras din Hotărârea Guvernului 1294-2004 privind norme aplicare lg 269/2004
- HG 297-2018.pdf – HG 297/2018 privind modificarea Normele metodologice pentru aplicarea Legii nr. 269/2004
- HG 395-04.05.2023.pdf – Hotararea Guvernului nr. 395/04.05.2023 privind modificarea Normele metodologice pentru aplicarea Legii nr. 269/2004 privind acordarea unui ajutor financiar in vederea stimularii achizitionarii de calculatoare, aprobate prin HG 1294/2004
- Ordin ME 4138-2024.pdf – Ordin de ministru nr. 4138/03.04.2024 - Ministeru; Educatiei privind Calendarul pentru acordarea unui ajutor financiar in vederea achizitionarii de calculatoare pentru anul 2024;
- Continut dosar ajutor financiar calc. 2024.pdf
- Anexa 2 Cerere ajutor financiar calculatoare.pdf
Cererile se descarca de pe site si se transmit online la Biroul social al UAUIM impreuna cu actele doveditoare solicitate.
Adresa mail: social@uauim.ro sau mgherghe.iaim@yahoo.com
Toate cererile vor fi confirmate de primire.
Termen de transmitere cereri si documente doveditoare, cf dosar: 20.05.2024