În perioada 16-18 octombrie 2023 a avut loc cea de-a treia întâlnire de consorțiu a proiectului CircularCityChallenge la Sibiu. În prima zi, discuția s-a axat în principal pe consolidarea concursului (cu accent pe premiile participanților, sponsorizarea concursului, cerințe pentru membrii juriului și materiale de diseminare). În cadrul acestor discuții s-au stabilit condițiile finale pentru concurs (numărul de finaliști/ câștigători, tipurile de premii acceptate pentru fiecare categorie implicată, în funcție de resursele oferite de sponsori, strategia de atragere a sponsorilor și a membrilor juriului, precum și activități care să vină atât în sprijinul facilitatorilor, cât și în cel al elevilor participanți). Un alt aspect important discutat în timpul întâlnirii a fost platforma concursului, inclusiv aspectele care trebuie îmbunătățite pentru a deservi mai bine nevoile utilizatorilor.
Cea de-a doua zi a început prin prezentarea a două abordări diferite pentru organizarea atelierelor de lucru cu elevii încurajați să participare la provocarea Circular City Challenge. Astfel, au fost prezentate două metode diferite: cea folosită în Instanbul, în cadrul unui atelier coordonat de TU Delft și cea gândită pentru București, în cadrul unui atelier cu studenți din anul I, coordonat de UAUIM. În Istanbul s-a optat pentru un atelier scurt și concentrat, care a fost apreciat pentru abordarea coerentă și pentru limbajul simplu și la obiect. Atelierul gândit pentru București va opta pentru o abordare de învățare prin joc și se va desfășura într-un interval mai lung de timp (3-4 ore), cu scopul de a introduce studenții mai profund în contextul concursului și de a simula un atelier complet de lucru cu elevii de liceu. Pentru acest atelier, s-au discutat în timpul întâlnirii diverse metode de gamificare a procesului de dezvoltare a ideilor de concurs, ce vor fi testate în fază matură în cadrul atelierului programat pentru data de 16 noiembrie 2023. În cea de-a doua parte a zilei, accentul a fost pe facilitatorii pentru echipele de elevi înscrise în concurs. Astfel, s-a discutat despre tipologii de facilitatori și despre scopul și structura webinariilor organizate pentru a veni în sprijinul acestora.
La finalul întâlnirii au fost discutate idei pentru proiecte viitoare și a fost subliniată importanța sustenabilității și continuării metodei CCC, precum și menținerea platformei după încheierea proiectului.