Workshop “Creative Danube” 2021

Selecție studenți pentru workshopul “Creative Danube: Twin Danubian SMCs - From History to the Actual Cross-border Co-operation”

Perioada: 8 noiembrie - 12 noiembrie 2021, Serbia, NoviSad & Sremski Karlovci.

19 octombrie 2021

Acest apel se adresează studenților din UAUIM interesați de intervenții spațiale bazate pe metoda acupuncturii urbane și abordarea participativă, cât și de orașele Dunărene. Activitatea face parte parte din programul de colaborare transnațională și interdisciplinară DANUBIAN_SMCs, între universități din România, Serbia, Austria și Slovacia. Acest program abordează problematicile teritoriale și urbanistice ale orașelor mici și mijlocii la nivelul regiunii Dunărene.

Activitatea de workshop se desfășoară în perioada 8 noiembrie - 12 noiembrie 2021, dar sunt necesare și 2 zile de călătorie.

Cunoașterea limbii engleze condiție obligatorie de participare.

Studenții interesați sunt rugați să completeze formularul de înscriere https://forms.gle/xUk4eY1QJbRTKsGf8 și să trimită scrisoarea de intenție și un scurt CV (ambele în engleză) la adresa danurb.uauim@gmail.com până la data de 25 octombrie 2021.

Înscriere

Studenții selectați sunt eligibili pentru un grant Erasmus în cadrul proiectului în cunatumul de 681 euro / participant (grant de călătorie: 275 euro; grant subsistență: 406 euro (5 zile lucrătoare + 2 zile de călătorie). Rambursarea nu poate depăși costurile unitare stabilite de Comisia Europeană conform ghidului Erasmus + și bugetului aprobat de DANUBIAN_SMC. Solicitanții trebuie să ia în considerare faptul că subvenția ar putea să nu acopere în totalitate costurile de transport și cazare. Trebuie luat în considerare un buget personal suplimentar.

Condițiile de intrare în Serbia se găsesc la adresa:
https://www.mfa.gov.rs/en/citizens/travel-serbia/covid-19-entry-requirements

Mai multe detalii despre proiect găsiți la adresa https://danubian-smcs.uauim.ro

Mai multe detalii despre activitate din Novi Sad în fisierul atașat:
UAUIM Danubian SMCs Call for Students.pdf