Al doilea workshop al seriei va avea loc sâmbătă, 18 martie 2023, orele 12-15. Veți invăța cum se pregătesc modelele pentru a putea fi animate și cum se gestionează animațiile in în Unreal Engine.
Link eveniment: https://ateliermacpopescu.wixsite.com/uauim/events/animatia-pentru-unreal-engine
Calea de la a ști să modelezi și până la a obține modele bune pentru vizualizari real-time e mai provocatoare decât crezi. Câțiva temerari de la Mincu s-au încumetat s-o parcurgă în cadrul primului concurs de game-dev pentru studenții din România, iar noi îi susținem. Dorești sa asiști? Scrie-ne!
Concursul organizat de RGDA (https://rgda.ro/learn-build-play/) este prima șansă de acest fel care se oferă studenților noștri. Au descoperit însă repede că bagajul de cunoștințe de modelare 3D pe care l-au dobândit în cursul muncii de proiectare nu acoperă nici pe departe cerințele din domeniul industiilor de profil. Atelier Experimental “Mac Popescu” le susține eforturile prin punerea lor in contact cu specialiști din industrie precum și prin organizarea unei serii de workshopuri îndrumate de drd. dsg. Maria Popa de la Departamentul PID, ea însăși o aspirantă la această industrie.
La aceste workshopuri oferim 5 locuri suplimentare pentru alți studenti UAUIM interesați de subiect. Înscrierile se fac pe bază de portofoliu și scrisoare de intenție care să dovedească preocupările voastre pentru dezvoltarea de jocuri sau oricare alt domeniu conex (film, archviz, advertising, new-media etc).
Program
Primul workshop al seriei va avea loc vineri, 3 martie, orele 15-18. Veți invăța:
- Cum se pregătesc modelele CAD pentru export către game engines (exemplificat in UE4)
- Cum se lucrează cu obiecte 3D de tip poligonal (polygon mesh)
- Principiile generale ale unei bune topologii și introducere în topologia specifică pentru game engines
- Introducere în UVs, Unwrap și bunele practici de lucru
- Bazele uneltelor de lucru pt retopologie și UVs în Autodesk Maya
Următoarele două workshopuri ale seriei se vor axa pe animația de personaj și urmează a fi stabilite de comun acord cu participanții.
Despre trainer
Absolventă a secției Design de Produs, Maria Popa este doctorand și asistent la departamentul PID al UAUIM. Având o mare pasiune pentru industria jocurilor video, ea a decis ca în cariera profesională sa ia calea artei 3D. Îmbinând cele două domenii, Maria a ajuns foarte familiară cu ambele arii creative, dar și cu programele aferente, atât de tip CAD cât și cele precum Maya și Zbrush.
Înscrieri
Trimiteti portofoliu și scrisoare de intenție cu titlul Inscriere workshop UVs pe adresa ateliermacpopescu@gmail.com, până miercuri 1 martie 2023la miezul nopții.