- Departament:
- Studiul formei și ambient
- Titular:
- Andreea Ivanciof
- Obiective:
- Managementul reprezintă procesul de planificare, organizare, coordonare și control al resurselor unei organizații (umane, financiare, materiale, etc.) pentru a atinge obiectivele stabilite.
Marketingul reprezintă ansamblul de activități și strategii utilizate de o companie pentru a identifica nevoile și dorințele consumatorilor, pentru a crea și a promova produse sau servicii care să răspundă acestor nevoi, și pentru a menține relații de valoare cu clienții.
Din colaborarea strategică între cele două funcții esențiale in proiectare se beneficiază de o abordare unitară, care integrează planificarea strategică și execuția tactică, ceea ce poate duce la o creștere a eficienței și a succesului pe termen lung.
- Conținut:
- 1: Introducere în Management
2: Planificarea în Management
3: Organizarea și Structura Organizațională
4: Conducerea și Motivarea Echipei
5: Controlul și Evaluarea Performanței
6. Proiect final: Elaborarea unui plan de managment
7: Introducere în Marketing
8: Cercetarea de Piață
9: Segmentarea Pieței și Poziționarea
10: Strategie de Marketing
11: Marketing Digital
12: Etica în Management și Marketing
13: Studii de Caz și Aplicații Practice
14. Proiect final: Elaborarea unui plan de marketing
- Metoda de predare:
- Prelegeri teoretice însoțite de materiale ilustrative. Aplicatii practice si Studii de caz, exemple.
- Mod de evaluare:
- Prezenta si participarea la aplicatiile de la curs -40%
Proiectul Final - 60%
- Bibliografie minimală:
- David Lieberman – MindReader, Boockzone,
Simon Sinek - Leaders Eat Last
Cris Voss, Tahl Raz- Arta Negocierii, Globo Editura, 2018 editia limba romana
Carmen Dumitrescu: Teorie si practica comunicarii pentru arhitecti si designeri, UAUIM
Harold Linton: Marketing for Architects and Designers
Jamie S. Walters: Marea putere a micii afaceri
Larry C. Farrell: Cum sa devii antreprenor. Dezvolta-ti propria afacere
Mielu Zlate: Leadership și management
Phillip Kotler, Kevin Lane Keller, Mairead Brady, Malcolm Goodman, Torben Hansen: Marketing Management
Robert B. Cialdini, Influence- The Psychology of Persuasion
- Observații:
- Cursul dezvolta capacitatile antreprenoriale si de implementare ale propriilor proiecte atat in cadrul universitatii cat si pe piata muncii.