- Fișa disciplinei:
- FI-I PID-168 Game Design.pdf
- Departament:
- Proiectare de interior și design
- Titular:
- Pietro Dorissa
- Obiective:
- Familiarizarea cu industria jocurilor
Tehnici de Game Design
- Conținut:
- Titlul cursurilor:
1. Introducere în game design – concepte, prototipare. Lansarea temei.
2. Sisteme de joc și mecanici
3. Modelul MDA și dinamica jocului
4. Conceperea nivelurilor, arhitectura lumii și mediul narativ
5.Crearea prototipurilor, testarea și îmbunătățirea jocurilor
6. Echilibrarea jocului, sistemele de recompense și influența jucătorului
7. Platforme, modele de afaceri și jocuri multiplayer
8. Modalități de finanțare, strategii de implicare a jucătorilor și etică în jocuri
9. Dezvoltarea primelor idei. Prezentare invitati
10. Prezentare invitati
11. Prezentare Invitati
12. Lucru la proiect. Concretizarea ideilor.
13. Lucru la proiect. Prototip final, Discuții de detaliu
14. Predarea finală cu prezentare și notare
- Metoda de predare:
- Curs si Exemple practice
- Mod de evaluare:
- Activitatea la curs si sustinerea unei lucrari practice
- Bibliografie minimală:
- Koster, Raph - A theory of fun for game design-O'Reilly Media (2014)
Zack Hiwiller - Players Making Decisions Game Design Essentials and the Art of Understanding Your Players-New Riders
Geoffrey Engelstein, Isaac Shalev - Building Blocks of Tabletop Game Design An Encyclopedia of Mechanisms-CRC Press
Samantha Stahlke, Pejman Mirza-Babaei - The Game Designer's Playbook An Introduction to Game Interaction Design-Oxford University Press
GD 0.1 - Misha (Apple Books)
Form, Function and Delight - Misha (Apple Books)
https://youtu.be/04rJlib4h58
https://youtu.be/kTuYa045GsA
https://www.academia.edu/41501385/Game_Design_0.1
https://www.academia.edu/41491778/Form_Function_and_Delight