Solicitarea informațiilor de interes public
Acte normative in domeniu:
Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informații de interes public:
http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/31413
http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocumentAfis/34417 (normele de aplicare)
Legea nr. 109 din 25 aprilie 2007 privind reutilizarea informațiilor din instituțiile publice:
http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/81689
Persoane responsabile de primirea solicitărilor în baza Legii nr. 544/2001:
conf.dr.arh. Lorin Niculae
șef lucr.dr.arh.,urb. Bogdan Guiu
comunicare@uauim.ro
tel: 0213077190, fax: 0213077109
Formular pentru solicitare informații publice în baza Legii nr. 544/2001:
Cerere acces informatii de interes public.odt
Modalități de contestare
În cazul în care o persoană consideră că dreptul său privind accesul la informațiile de interes public a fost încălcat, aceasta se poate adresa cu reclamație administrativă conducătorului autorității sau instituției publice căreia i-a fost solicitată informația, în conformitate cu prevederile art. 21 alin. (2) din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, cu modificările și completările ulterioare, precum și ale art. 32-35 din Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public.
De asemenea, în cazul în care solicitantul se consideră vătămat în drepturile sale prevăzute de lege, poate depune plângere la secția de contencios administrativ a tribunalului în a cărei rază teritorială domiciliază sau în a cărei rază teritorială se află sediul instituției sau autorității publice.
Reclamație administrativă pt cazul unui răspuns negativ:
Reclamatie administrativa lipsa raspuns cf anexei 2b.odt
Reclamație administrativă pt cazul în care informațiile nu sunt primite în termenul stabilit de lege:
Reclamatie administrativa raspuns negativ cf anexei 2a.odt
Lista cu documentele de interes public
Carta universitară:
Carta universitara UAUIM 2024.pdf
Plan strategic:
Plan strategic rector 2020-2024.pdf
vezi și: Universitatea, subtitlul Programe și strategii
Raportul anual al Rectorului:
Raportul rectorului UAUIM 2022.pdf (46 MB)
vezi și: Universitatea, subtitlul Rapoarte și studii
Raport anual al comisiei de etică:
vezi: Etica universitară
Regulamentul intern al Universității:
Regulament intern UAUIM 2015.pdf (11 MB)
Regulamentul de organizare și funcționare (ROF):
Regulament de organizare si functionare UAUIM aprilie 2024.pdf
Metodologia privind desfășurarea concursului public pentru ocuparea funcției de director al Consiliului pentru Studii Universitare de Doctorat (CSUD) și pentru stabilirea componenței Consiliului pentru Studii Universitare de Doctorat din cadrul UAUIM - 2020-2024:
Metodologia concurs CSUD.pdf
Regulamentul de acordare gradații de merit:
Metodologie gradatii de merit cadre didactice 2022.pdf
Metodologie gradatii de merit personal didactic auxiliar 2022.pdf
Metodologie privind ocuparea pe perioadă nedeterminată a posturilor didactice și de cercetare vacante, prin concurs public:
Metodologie UAUIM privind ocuparea posturilor didactice vacante prin concurs.pdf
Metodologie privind ocuparea posturilor didactice prin examen de promovare:
Metodologie UAUIM examen de promovare in cariera didactica.pdf
Metodologie privind ocuparea posturilor didactice vacante cu personal asociat
Metodologie ocupare posturi PO martie 2019.pdf
Politica și planul de acțiune privind egalitatea de șanse și de tratament între bărbați și femei 2021-2027
Politica privind egalitatea de sanse UAUIM.pdf
Profesori emeriți:
Regulament privind acordarea titlului de profesor emerit.pdf
Lista profesori emeriți UAUIM
Declarații de avere și declarații de interese
vezi rubrica în josul paginii curente ↓
Procedură operațională privind desfășurarea activităților didactice cu studenții în anul universitar 2022-2023:
Procedura cadru desfasurare activitati didactice 2022-2023.pdf
Regulament cămin:
Regulament de functionare al caminelor UAUIM.pdf
Metodologie cazare studenti UAUIM 2024-2025.pdf
Decizie regie camin 2024-2025 nr. 933 din 30.07.2024.pdf
Cerere cazare 2024-2025 an 1.pdf
Cerere cazare 2024-2025 ani 2-6, 2 master, doctoranzi.pdf
Cerere decazare-retragere din camin.pdf
Cerere de mutare in alta camera.pdf
Formular solicitare modificare, completare, lucrare camera camin.pdf
Contract cazare camin C1 Tei 2024-2025.pdf
Proces verbal bunuri individuale si inventar camera (Anexa 2).pdf
Declaratie pe propria raspundere pt cazuri sociale - gratuitate camin.pdf
Metodologie acordare burse UAUIM 23.09.2024.pdf
Metodologie decontare transport de suprafata in UAUIM 2024-2025.pdf
Regulament privind frecventarea unor discipline în afara planului de învățământ al anului de studiu curent (refaceri și diferențe)
Regulament discipline în afara planului 2018-2019.pdf
Fisa inscriere refaceri si diferente.doc
Fișe lichidare pentru retragerea de la studii sau eliberarea actelor de la dosar în vederea efectuării de copii legalizate:
Fisa lichidare eliberare diploma 24-48 ore.docx
Fisa lichidare retragere studii si eliberare acte dosar.docx
Fisa lichidare eliberare acte dosar.docx
Regulament ocupare locuri finantate de la bugetul de stat 2018-2019.pdf
Regulament general privind activitatea profesionala a studentilor UAUIM 2023-2024.pdf
Regulament privind organizarea și desfășurarea stagiilor de practică profesională în cadrul programelor de studii universitare de licență și masterat
Regulament stagii practica.pdf
Regulament privind transferul rezultatelor formative între programe de studii
Regulament transfer rezultate formative 2020-2021.pdf
Conversia notelor obținute în diverse sisteme de notare
Regulament echivalare note.pdf
Regulament privind rezolvarea contestațiilor studenților UAUIM la examenele scrise:
Regulament contestatii scrise.pdf
Regulament de folosire a rețelei informatice:
Regulament utilizare retea informatica v1.1.pdf
Fonduri situații speciale
Raport sintetic privind utilizarea fondurilor pentru situatii speciale pe anul 2020.pdf
Buget
Bugete definitive de venituri și cheltuieli
Bilanțuri contabile și situații financiare
- Situatie financiara 2023 trim 1.zip
- Situatie financiara 2023 trim 2.zip
- Situatie financiara 2023 trim 3.zip
- Situatie financiara 2023 trim 4.zip
- Situatie financiara 2022 trim 1.zip
- Situatie financiara 2022 trim 2.zip
- Situatie financiara 2022 trim 3.zip
- Situatie financiara 2022 trim 4.zip
- Situatie financiara 2021 trim 1.zip
- Situatie financiara 2021 trim 2.zip
- Situatie financiara 2021 trim 3.zip
- Situatie financiara 2021 trim 4.zip
- Situatie financiara 2018 trim 1.zip
- Situatie financiara 2018 trim 2.zip
- Situatie financiara 2018 trim 3.zip
- Situatie financiara 31.12.2018.zip
- Situatie financiara 2017 trim 1.zip
- Situatie financiara 2017 trim 2.zip
- Situatie financiara 2017 trim 3.zip
- Situatie financiara 2017 trim 4.zip
Situația drepturilor salariale
- Transparenta veniturilor salariale cf. L153-2017 septembrie 2024.xlsx
- Transparenta veniturilor salariale cf. L153-2017 martie 2024.xlsx
- Transparenta veniturilor salariale cf. L153-2017 septembrie 2023.xlsx
- Transparenta veniturilor salariale cf. L153-2017 martie 2023.xlsx
- Transparenta veniturilor salariale cf. L153-2017 septembrie 2022.xlsx
- Transparenta veniturilor salariale cf. L153-2017 martie 2022.xlsx
- Transparenta veniturilor salariale cf. L153-2017 septembrie 2021.pdf
- Transparenta veniturilor salariale cf.L153-2017 - martie 2021.pdf
- Transparenta veniturilor salariale cf.L153-2017 - Septembrie 2020.pdf
- Transparenta venituri salariale cf. L153-2017 - martie 2020.pdf
- Transparenta venituri salariale cf. L153-2017 - septembrie 2019.pdf
- Transparenta veniturilor salariale cf.L153-2017-martie 2019.pdf
- Transparenta veniturilor salariale cf.L153-2017-septembrie 2018.pdf
- Transparenta venituri salariale cf.L153-2017 - martie 2018.pdf
- Transparenta veniturilor salariale cf. lg. 153-2017 - sep 2017.pdf